Om oss!

Fanny

Jag heter Fanny och är 13 år. Och jag har världens bästa humor! Mitt intresse är hästar som ni redan kanske har listat ut. Jag bor hos min pappa på en gård på landet. Min mamma bor i stan och hos henne bor jag hos varannan helg. Hos pappa har jag 3 katter och en hund, sen har jag en foderhäst som bor i vårat stall med två andra hästar en av dom hästarna ägs av Clara som jag bloggar med. Caprize som min häst heter är en 28 årig pigg korsningsfux men hon kallas Prissan.
 
<3



Clara

Jag heter Clara och är 13 år! Jag bor i ett hus på landet med mina föräldrar!
Mitt intresse är hästar och jag har en egen häst som heter Prouden.. Han är en 19 årig svart busig varmblodstravare som gillar att bocka jätte mycket :D
Han är duktig på hoppning men inte lika duktig på dressyr!
Jag är också polly och coca cola beroende :) + att jag är en vegitarian som älskar saltsten!! <3

Hopp hopp <3

// Stallkälltorp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0