Inte bloggat mkt..

Har ju inte varit inne på bloggen på ett tag för jag har varit sjuk o har inte orkat men men sånt är livet...



Igår var hovslagaren hos Prouden :) för han hade tappat en sko!
Efter det red jag med fanny, vi tog en liten tur i skogen o sånt :) men prouden var jättepigg och det var en ganska liten tur så jag hoppade lite efteråt :) har tyvärr inga bilder på det för dom är på fannys dator :/

I helgen kom gullet Avant (en shettis som ägs av min o fannys kompis) :)<3

Fanny hoppar Avant :)

Proudens mule med harry potter ärret :) <3


//

Kommentarer
Postat av: sofia

Kan du inte försöka att blogga mer ? Din häst är sååååå söt! Och man vill ju veta vad ni gör m dagarna :P Och vad ni tränar :) Vad inriknar ni er på ? ;)

2011-04-16 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0